Browsing by Author Nguyễn Ngọc Danh


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 21 to 40 of 44 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Hành vi mua hàng hoảng loạn trong thời gian đầu của dịch bệnh Covid-19Nguyễn Thị Huyền Trang
2024Impact Of Microcredit On Food Consumption: Situation In VietnamNguyễn Thị Thảo
2024Impact of remittances on agricultural productivity, livelihood strategy and rice household income. a new evidence from rice household in rural VietnamLê Thanh Thiên
2024Impacts of accessing extension on agricultural production profitNguyễn Thị Ngọc Bích
2024Influencer marketing impacts on purchase intention of gen Z in Ho Chi Minh city when consuming sustainable productsLê Nguyễn Tuấn Duy
2022Những yếu tố ảnh hưởng đến năng suất làm việc tại nhà (WFH) của người đi làm dưới tác động của covid-19 trong thời đại kỹ thuật sốPhạm Thị Yến Linh
2022Những yếu tố tác động đến hành vi tiêu dùng thực phẩm xanh của giới trẻ ở Thành phố Hồ Chí MinhBùi Thị Cẩm Tú
2023Organic cosmetics and environmental consciousness: investigating factors influencing actual purchase behavior of students in Ho Chi Minh CityPhạm Nguyên Thục Trâm
2023Research on factors that affect advertising avoidance on FacebookNguyễn Minh Thư
2022Research the audiences’ unfollow decesion for the influencers on Youtube platformLê Thế Quốc
2023Shopping cart checkout abandonmentNguyễn Ngọc Anh
2024Social media use and problematic sleep: a case study of UEH studentsHuỳnh Thị Thúy Phương
2022A study of factors which influence lecture distraction among college studentsPhan Hiền Thảo
2022Sự ảnh hưởng của tiếp thị truyền thông trên Youtube đến thái độ, nhận thức và hành vi tiêu dùng của thế hệ ZTrần Minh Châu
2024Sự tác động của lượng mưa đến trình độ học vấn của trẻ em ở nông thôn Việt NamTrần Diễm Quỳnh
2022Tác động của hình ảnh thương hiệu đến danh tiếng Trường Đại Học Ueh và sự hài lòng của Sinh ViênNguyễn Văn Tài
2022Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua của giới trẻ trên các nền tảng thương mại điện tửĐỗ Thị Minh Thư
2024Tác động của việc ứng dụng các biện pháp nông nghiệp bền vững đối với năng suất nông nghiệp ở nông thôn Việt NamNguyễn Hồng Bình
2023Tiền điện tử: Từ nhân tố tác động đến sự thúc đẩy hình thành ý định đầu tưNguyễn Hoàng Nhật Duy
2023Tiktok-Livestreaming: Impact of social presence and consumer characteristics on purchasing intentionNguyễn Trần Phương Linh