Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Nguyễn Ngọc Danh
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 26 to 44 of 44
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2022
Những yếu tố ảnh hưởng đến năng suất làm việc tại nhà (WFH) của người đi làm dưới tác động của covid-19 trong thời đại kỹ thuật số
Phạm Thị Yến Linh
2022
Những yếu tố tác động đến hành vi tiêu dùng thực phẩm xanh của giới trẻ ở Thành phố Hồ Chí Minh
Bùi Thị Cẩm Tú
2023
Organic cosmetics and environmental consciousness: investigating factors influencing actual purchase behavior of students in Ho Chi Minh City
Phạm Nguyên Thục Trâm
2023
Research on factors that affect advertising avoidance on Facebook
Nguyễn Minh Thư
2022
Research the audiences’ unfollow decesion for the influencers on Youtube platform
Lê Thế Quốc
2023
Shopping cart checkout abandonment
Nguyễn Ngọc Anh
2024
Social media use and problematic sleep: a case study of UEH students
Huỳnh Thị Thúy Phương
2022
A study of factors which influence lecture distraction among college students
Phan Hiền Thảo
2022
Sự ảnh hưởng của tiếp thị truyền thông trên Youtube đến thái độ, nhận thức và hành vi tiêu dùng của thế hệ Z
Trần Minh Châu
2024
Sự tác động của lượng mưa đến trình độ học vấn của trẻ em ở nông thôn Việt Nam
Trần Diễm Quỳnh
2022
Tác động của hình ảnh thương hiệu đến danh tiếng Trường Đại Học Ueh và sự hài lòng của Sinh Viên
Nguyễn Văn Tài
2022
Tác động của truyền miệng điện tử đến ý định mua của giới trẻ trên các nền tảng thương mại điện tử
Đỗ Thị Minh Thư
2024
Tác động của việc ứng dụng các biện pháp nông nghiệp bền vững đối với năng suất nông nghiệp ở nông thôn Việt Nam
Nguyễn Hồng Bình
2023
Tiền điện tử: Từ nhân tố tác động đến sự thúc đẩy hình thành ý định đầu tư
Nguyễn Hoàng Nhật Duy
2023
Tiktok-Livestreaming: Impact of social presence and consumer characteristics on purchasing intention
Nguyễn Trần Phương Linh
2024
Towards Environmentally Sustainable Diets: Factors Affecting The Purchase Of Plant Based Food Substitutes Of Gen Z In Ho Chi Minh City
Võ Huỳnh Bảo Nguyên
2023
Truyền miệng tiêu cực: thu hút hay đẩy khách hàng ra xa? Ảnh hưởng của truyền miệng điện tử tiêu cực đến ý định ghé thăm nhà hàng của thực khách
Trần Quỳnh Như
2023
When brand attachment turns negative: Compulsive buying and trash-talking in Ho Chi Minh city consumer-brand relationships
Phạm Thị Kim Dung
2023
Xu thế giáo dục thời 4.0: Nhu cầu sở hữu khóa học trực tuyến có trả phí của sinh viên
Trần Nguyễn Ngọc Diễm
Ask-us-now
Feedback
FAQ
Flipbook