Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/48945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTạ Thị Kiều An-
dc.contributor.authorNguyễn Việt Thanh-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:08:22Z-
dc.date.available2016-12-15T10:08:22Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/48945-
dc.description.abstractTổng quan, thực trạng, giải pháp phát triển giá trị thương hiệu bia Sài Gòn-
dc.format.medium58 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBia-
dc.subjectThương hiệu-
dc.titleNghiên cứu các thành phần giá trị thương hiệu bia Sài Gòn-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.827-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.