Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Hồ Xuân Hướng
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Các kích thích trong quảng cáo trên Tiktok: Tiếp cận mô hình SOR
Dr. Trương Thị Hoàng Oanh
2023
Gamification on mobile wallet: The relationship between customers' interaction with different gamification features and brand engagement
Đặng Duy Đạt
Dec-2019
Hành vi công dân tổ chức của giảng viên đại học ở Việt Nam: vai trò của phong cách lãnh đạo chuyển dạng, cam kết về khía cạnh cảm xúc và sự vượt qua cái tôi
Hồ Xuân Hướng; Nguyễn Ngọc Đức; Lê Nhật Hạnh
2023
Nghiên cứu ảnh hưởng của dịch vụ tích hợp kênh lên hành vi mua sắm đa kênh của sinh viên tại Thành phố Hồ Chí Minh
Nguyễn Thị Minh Tâm
2023
Nghiên cứu tác động của trải nghiệm AR try-on đến ý định mua mỹ phẩm trên Shopee của khách hàng tại thành phố Hồ Chí Minh
Võ Trần Lê Huyền
2023
Omnichannel Integration Quality and its impacts on Customer Engagement in banking context
Tạ Anh Thư
2024
Research on the impact of website quality on tourists' behavior in using services of otas in Vietnam
Dương Ngọc Minh Anh
Jan-2020
Vai trò của thực tế ảo trong quảng cáo du lịch: một cách tiếp cận từ mô hình SOR
Hồ Xuân Hướng
Jul-2019
Ý định quay trở lại của du khách quốc tế sau khi đến Việt Nam: vai trò của nguồn lực điểm đến và giá trị cảm nhận
Lê Nhật Hạnh
Ask-us-now
Feedback
FAQ