Browsing by Author Hoàng Trọng


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 8 to 27 of 34 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Factors affecting the financial well-being of university students in Ho Chi Minh cityTrịnh Hải Nguyên
2024Factors affecting the intention to buy vietnamese skin care cosmetics of consumers from 16 to 25 years oldNguyễn Thị Sen
2022Factors affecting UEH students' loyalty intention to OCB bankHà Thị Kim Chi
2024Factors influencing the acceptance of ai chatbots Among Hcmc’s undergraduate students: New approach of three-stage acceptance and the moderating role of need for interaction with service employeesVõ Quang Thiện
2024Factors influencing the decision to participate in extracurricular activities of UEH studentsLưu Phan Bình Thy
2024Factors influencing trust and intention to use chatgpt among students in Ho Chi Minh CityNguyễn Thị Huyền Thương
2024The factors of green campus spaces that affect UEH Student’s mental healthVương Minh Khuê
2024The impact of Ho Chi Minh city university students’ using generative AI (genAI) for learning on self-learning motivation: a study based on self- determination theoryLê Công Minh
2024Nghiên cứu các nhân tố tác động đến động lực học tập của sinh viên kế - kiểm. Ví dụ thực tiễn tại Đại học UEHTrần Ngọc Thư
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến lành mạnh tài chính cho sinh viênLê Kim Ngân
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến thị hiếu âm nhạc của giới trẻ hiện nayHồ Phạm Kim Ngân
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua ebook có bản quyền của sinh viênTrần Thạch Thảo
2022Nghiên cứu các yếu tố tác động tới việc chọn laptop mới của sinh viên Đại học UEHDương Trung Hiếu
2024Nghiên cứu tác động của các yếu tố thành phần thuộc tích hợp đa kênh đối với ý định mua thường xuyên của khách hàng tại Bách Hoá XanhLê Bảo Tùng
2021Nghiên cứu thực nghiệm mô hình đo lường chủ nghĩa hướng ngoại của người tiêu dùng Việt Nam trong bối cảnh hội nhậpChu Nguyễn Mộng Ngọc
2023Những yếu tố tác động đến ý định học song ngành của sinh viên UEHPhạm Linh Đan
2024PERSONALIZATION VERSUS PRIVACY: A research on disclosing personal information behavior on social media among UEH studentsNguyễn Trần Quỳnh Như
2024Psychological factors that affect the impulse buying behavior of University students in Ho Chi Minh CityLê Thị Phương Vi
2023The relationship between the use of social networks and the mental health of students empirical evidence from universities in Ho Chi Minh CityVương Hạnh Phương
2022Social responsibilities of corporates impact on customers' buying behavior: fashion and garment sectorLê Hồng Diểm