Browsing by Author Hoàng Trọng


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 35 to 54 of 67 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2024The impact of Ho Chi Minh city university students’ using generative AI (genAI) for learning on self-learning motivation: a study based on self- determination theoryLê Công Minh
2025The impact of the green transformation trends in reverse logistics on green purchase behavior in Ho Chi Minh City: The role of environmental concern, price sensitivity, and green purchase intentionHuỳnh Gia Vy
2025The influence of Cause-Related Marketing on GenZs’ purchase intention - Mediated by Skepticism, Altruistic Motivation, Brand Loyalty: examining in Food and Beverage industryĐậu Phan Yến Nhi
2025Investigating Campus Sustainability drivers for the application of green skills among students in Ho Chi Minh City universitiesNguyễn Hoàng Ngân Giang
2024Nghiên cứu các nhân tố tác động đến động lực học tập của sinh viên kế - kiểm. Ví dụ thực tiễn tại Đại học UEHTrần Ngọc Thư
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến lành mạnh tài chính cho sinh viênLê Kim Ngân
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến thị hiếu âm nhạc của giới trẻ hiện nayHồ Phạm Kim Ngân
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua ebook có bản quyền của sinh viênTrần Thạch Thảo
2025Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng ứng dụng học tập trả phí của sinh viên UEHNhâm Huỳnh Như Ý
2022Nghiên cứu các yếu tố tác động tới việc chọn laptop mới của sinh viên Đại học UEHDương Trung Hiếu
2025Nghiên cứu khả năng học tập Chuẩn mực Báo cáo tài chính quốc tế (IFRS) của sinh viên chuyên ngành Kế - Kiểm và Tài chính trên địa bàn Thành phố Hồ Chí MinhBùi Thị Ngọc Bích
2024Nghiên cứu tác động của các yếu tố thành phần thuộc tích hợp đa kênh đối với ý định mua thường xuyên của khách hàng tại Bách Hoá XanhLê Bảo Tùng
2021Nghiên cứu thực nghiệm mô hình đo lường chủ nghĩa hướng ngoại của người tiêu dùng Việt Nam trong bối cảnh hội nhậpChu Nguyễn Mộng Ngọc
2023Những yếu tố tác động đến ý định học song ngành của sinh viên UEHPhạm Linh Đan
2024PERSONALIZATION VERSUS PRIVACY: A research on disclosing personal information behavior on social media among UEH studentsNguyễn Trần Quỳnh Như
2025Phân tích xu hướng "nghề tay trái": các yếu tố ảnh hưởng đến xu hướng nghề tay trái của Gen Z tại TP. Hồ Chí MinhHuỳnh Nguyễn Yến Tâm
2024Psychological factors that affect the impulse buying behavior of University students in Ho Chi Minh CityLê Thị Phương Vi
2023The relationship between the use of social networks and the mental health of students empirical evidence from universities in Ho Chi Minh CityVương Hạnh Phương
2022Social responsibilities of corporates impact on customers' buying behavior: fashion and garment sectorLê Hồng Diểm
2024Study about gen z's purchase intention of using eco-friendly packaging in ho chi minh city through the theory of planned behaviour (tpb) and altruistic - egoistic valuesNguyễn Trần Mỹ Dung