Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Đinh Tiên Minh
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 14 of 14
Issue Date
Title
Author(s)
2023
The age of digital music: Rendering the positive attitude of vietnamese people towards their willingness to pay
Lê Minh Thông
2023
Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua thực phẩm chức năng của thế hệ Z tại TP.HCM: Nghiên cứu dựa trên quan hệ giữa trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và văn hóa tẩy chay của thị trường
Trương Ngọc Tú Nguyên
2016
Các yếu tố quyết định sự thu hút khách hàng mua sắm của các trung tâm thương mại truờng hợp thành phố Hồ Chí Minh
Đinh Tiên Minh
2023
Characteristic features and implication of ar app on developing purchase intention and marketing strategy driving digital transformation: A case study on generation Z consumers in Ho Chi Minh city
Nguyễn Phương Hạnh
2023
Does the metaverse education application platform have the potential to transform learning form in educational institutions in the future?
Nguyễn Thị Thúy Linh
2023
Hofstede’s culture dimensions affect impulse buying behavior in e-commerce and attitude of consumers after buying
Lê Dương Hoàng Hữu
2023
The impact of personality on information privacy-setting behavior when using social networking apps among generation Z in Ho Chi Minh City
Phan Hồng Loan
2023
Investigation in the role of product description towards actual purchase behavior in cross-border e-commerce of Vietnamese customers of generation Y and Z: applying the hierarchy of effects model
Trương Quang Thuần
2023
A new ethical purchasing behavior stage model: An application of 3 psychological – behavioral theories and exloratory analysis of ethical expectation’s effect
Nguyễn Trịnh Quỳnh Như
2023
Ngành thời trang đưa công nghệ thực tế ảo và thực tế tăng cường tác động đến hành vi mua sắm như thế nào: trường hợp các bạn trẻ tại TP. Hồ Chí Minh
Hoàng Bảo Tâm
2023
Non-fungible token (nft): millennials’ acceptance toward nft transaction
Trần Thanh Thủy
2024
Perceived hypocrisy, brand distance in luxury branding: multidimensional measurement to csr skepticism
Lê Thị Mỹ Tiên
Oct-2021
Phân tích sự ảnh hưởng của đặc điểm video quảng cáo trực tuyến trên nền tảng Youtube lên sự bị xâm nhập của người xem dẫn đến hành động bấm bỏ qua hay xem tiếp
Đinh Tiên Minh
2023
Phân tích sự ảnh hưởng của đặc điểm video quảng cáo trực tuyến trên nền tảng youtube lên sự xâm nhập của người xem dẫn đến hành động bấm bỏ qua và xem tiếp
Trần Cát Tường
Ask-us-now
Feedback
FAQ