Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Subject
Facebook
Enter the first few words of a subject
Or, select a letter below to start browsing
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Sort by:
submit date
issue date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 8 of 11
Issue Date
Title
Author(s)
2014
Antecedents of the adoption of social network sites: the case of facebook in VietNam
Truong Thi Hoang Ngoc
2013
Các nhân tố ảnh hưởng đến việc chia sẻ thông tin của người dùng mạng xã hội facebook tại thành phố Hồ Chí Minh : Luận văn thạc sĩ
Châu Thanh Bình
Oct-2022
Các đặc điểm thông điệp và hiệu quả truyền thông mạng xã hội của các khách sạn tại thành phố Đà Nẵng
Phan Hoàng Long
2022
Factors driving consumers' attitudes towards facebook advertisements in an emerging market: A case study of Vietnam
Nguyen Viet Bang
2022
Factors driving consumers’ attitudes towards Facebook advertisements in an emerging market: A case study of Vietnam
Nguyen Viet Bang
11-Nov-2016
Online social networking: a study of facebook users in Vietnam
Nguyen Thi Mai Trang
2016
Tương tác giữa các bên liên quan trong quản trị nhà nước dưới ảnh hưởng của Facebook : Phân tích một số tình huống điển hình tại Việt Nam
Huỳnh Ngọc Chương
2022
Understanding online purchase intention: the mediating role of attitude towards advertising
Hai Ho Nguyen
Ask-us-now
Feedback
FAQ