Browsing by Title


Or, select a letter below to start browsing
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 1217 to 1236 of 22178 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013Bounds testing approach to cointegration: a re-examination of FDI and growth in VietnamPham The Anh
2024Bồi thường thiệt hại ấn định trước trên thế giới và vận dụng cho Việt NamPhạm Hùng Anh
2021Bồi thường thiệt hại về môi trường theo pháp luật Việt NamNguyễn Thị Thanh Thảo
2024Bồi thường và chi trả quyền lợi bảo hiểm trong hợp đồng bảo hiểm nhân thọ theo pháp luật Việt NamPhạm Phú Anh
Jun-2017Bốn nhóm yếu tố dịch vụ ngân hàng có tác động bất đối xứng và đa chiều đến sự hài lòng và bất mãn của khách hàngVõ Thị Ngọc Thúy
2015Bộ ba bất khả thi và lựa chọn chính sách cho Việt NamĐinh Thị Thu Hồng
2013Bộ ba phát triển tài chính, độ mở thương mại và tăng trưởng kinh tế ở Việt NamNguyễn Thị Thanh Hải
2014Bộ đôi thâm hụt hay bộ đôi đối nghịch. Chính sách tài khóa, tài khóa vãng lai và tỷ giá hối đoái thực ở Việt NamDương Đăng Phương
2021Brand crisis response strategies: a typologies continuumDo B.N.
2021Brand equity and customer satisfaction: a comparative analysis of international and domestic tourists in VietnamTran, P.K.T.
2021Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspectiveParamita W.
2018Brand image on intention of banking services using: the case of Vietnam banksDo Hoai Linh
2016Brand Indentity Prolem based on Customer Percive: A Casestudy of MrBachKhoaTran Cao Tri
2011Brand loyalty in emerging marketsNguyen Dinh Tho
2015Brand loyalty of office women toward cosmetic products in VietnamHoang Thi Le Thuy
2016Brand personality appeal, brand relationship quality and WOM transmission: a study of consumer markets in VietnamNguyen Dinh Tho
2016Brand positioning in LC Vina Cosmetics LTDNguyen Thi Thanh Truc
2023Brand posts and brand co-creation in higher education communities: a social communication process theoryQuynh Hoa Le
2022Bribery environments and manufacturing SME efficiency: Evidence from a transitional economyDoan Anh Tuan
2014Bridging the Development Gap : ASEAN Equitable Development Monitor 2014.World Bank, & ASEAN