Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Title
Enter the first few words of a title
Or, select a letter below to start browsing
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Sort by:
title
submit date
issue date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1217 to 1236 of 22178
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2013
Bounds testing approach to cointegration: a re-examination of FDI and growth in Vietnam
Pham The Anh
2024
Bồi thường thiệt hại ấn định trước trên thế giới và vận dụng cho Việt Nam
Phạm Hùng Anh
2021
Bồi thường thiệt hại về môi trường theo pháp luật Việt Nam
Nguyễn Thị Thanh Thảo
2024
Bồi thường và chi trả quyền lợi bảo hiểm trong hợp đồng bảo hiểm nhân thọ theo pháp luật Việt Nam
Phạm Phú Anh
Jun-2017
Bốn nhóm yếu tố dịch vụ ngân hàng có tác động bất đối xứng và đa chiều đến sự hài lòng và bất mãn của khách hàng
Võ Thị Ngọc Thúy
2015
Bộ ba bất khả thi và lựa chọn chính sách cho Việt Nam
Đinh Thị Thu Hồng
2013
Bộ ba phát triển tài chính, độ mở thương mại và tăng trưởng kinh tế ở Việt Nam
Nguyễn Thị Thanh Hải
2014
Bộ đôi thâm hụt hay bộ đôi đối nghịch. Chính sách tài khóa, tài khóa vãng lai và tỷ giá hối đoái thực ở Việt Nam
Dương Đăng Phương
2021
Brand crisis response strategies: a typologies continuum
Do B.N.
2021
Brand equity and customer satisfaction: a comparative analysis of international and domestic tourists in Vietnam
Tran, P.K.T.
2021
Brand experience and consumers' social interactive engagement with brand page: An integrated-marketing perspective
Paramita W.
2018
Brand image on intention of banking services using: the case of Vietnam banks
Do Hoai Linh
2016
Brand Indentity Prolem based on Customer Percive: A Casestudy of MrBachKhoa
Tran Cao Tri
2011
Brand loyalty in emerging markets
Nguyen Dinh Tho
2015
Brand loyalty of office women toward cosmetic products in Vietnam
Hoang Thi Le Thuy
2016
Brand personality appeal, brand relationship quality and WOM transmission: a study of consumer markets in Vietnam
Nguyen Dinh Tho
2016
Brand positioning in LC Vina Cosmetics LTD
Nguyen Thi Thanh Truc
2023
Brand posts and brand co-creation in higher education communities: a social communication process theory
Quynh Hoa Le
2022
Bribery environments and manufacturing SME efficiency: Evidence from a transitional economy
Doan Anh Tuan
2014
Bridging the Development Gap : ASEAN Equitable Development Monitor 2014.
World Bank, & ASEAN
Ask-us-now
Feedback
FAQ