Browsing by Title


Or, select a letter below to start browsing
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 5559 to 5578 of 22177 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Fundamental analysis and the use of financial statement information to separate winners and losers in frontier markets: evidence from VietnamTuan Ho
2020The fundamental equity premium and ambiguity aversion in an international contextNgo M.H.
2015Funding a new bridge in rural Vietnam: a field experiment on social influence and default contributionsFredrik Carlsson
2017Further evidence on the herd behavior in Vietnam stock marketXuan Vinh Vo
2016Further evidence on the herd behavior in Vietnam stock marketXuan VinhVo
2022Fuzzy supplier selection model based on lifetime performance indexHsuan-Yu Chen
2021A fuzzy-set approach for multiple criteria decision making in sustainable consumption of organic foodHuynh T.T.G.
2015A fuzzy-set comparative analysis of marketing capability configurationsNguyen Dinh Tho
2023Gagliardo-Nirenberg-type inequalities using fractional Sobolev spaces and Besov spacesNguyen Anh Dao
2022Gagliardo–nirenberg and sobolev interpolation inequalities on besov spacesDao Nguyen Anh
2021The gap in supply chain management at Golden Sea CompanyLe Thi Thu Thao
2022Gánh nặng bệnh tật của bệnh đột quỵ trong giai đoạn cấp tínhĐoàn Bích Hà 
2021Gánh nặng kinh tế của người bệnh viêm gan B, viêm gan C ở Bệnh viện Chợ RẫyVũ Duy Tân
2020Gánh nặng kinh tế của người bệnh đái tháo đường ở quận Tân PhúĐỗ Huy Lượng
2015Găn kết tăng trưởng kinh tế với tiến bộ, công bằng xã hội trên địa bàn tỉnh Bình Dương giai đoạn 2015 -2025Huỳnh Thị Thanh Bình
2018Gắn kết công việc: tiền tố và ảnh hưởng đến hành vi công dân tổ chức của nhân viên trong các Công ty Bảo hiểm Phi nhân thọ tại Thành phố Hồ Chí MinhTrần Văn Tuấn
Jun-2023Gắn kết mạng xã hội và ý định mua sản phẩm thương hiệu ngoại: Vai trò của việc đánh giá sản phẩm thương hiệu ngoại và chủ nghĩa vị chủngĐặng Văn Thạc
Oct-2016Gắn kết với cộng đồng thương hiệu trực tuyến và vai trò trung gian trong mối quan hệ của khách hàng với thương hiệuVõ Thị Ngọc Thúy
2016GDP danh nghĩa mục tiêu: một lựa chọn cho chính sách tiền tệ ở Việt NamTrần Đăng Nhân
2020Gender and start-up capital for agrifood MSMEs in Indonesia and Viet NamKate Ambler; Alan de Brauw; Sylvan Herskowitz; Mike Murphy