Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/51484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Đình Thọ-
dc.contributor.authorĐoàn Thị Thùy Trang-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:12:53Z-
dc.date.available2016-12-15T10:12:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherBarcode: K50003130-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/51484-
dc.description.abstractĐiều tra tác động của sự tin tưởng, liên kết và sự hài lòng trên cam kết của khách hàng trong lĩnh vực ngân hàng Việt Nam.-
dc.format.medium46 p.-
dc.language.isoeng-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectNgân hàng-
dc.subjectHài lòng của khách hàng-
dc.titleThe impact of bonding, trust and satisfaction on customer commitment: An empirical study of the Vietnamese banking sector-
dc.typeMaster's Theses-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.