Browsing by Author Hồ Trọng Nghĩa

Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Các yếu tố ảnh hưởng đến sự lựa chọn ngân hàng của khách hàng cá nhânHồ Trọng Nghĩa
2024Factors affecting behavioural intentions to use ai-based chatbots in learning among university students in Ho Chi Minh CityNgô Trần Kim Thoa
2024The future of new remote work the case of companies in Ho Chi Minh CityPhạm Nguyễn Kiều Trang
2024Green message framing about environment in marketing influences intention to use sustainable mobilityĐinh Thị Chiêu Thư
2021Online shopping well-being as a consequence of shopping value, trust and impulse buying: a duality approachHồ Trọng Nghĩa
Oct-2018Tạo dựng lòng tin cho người tiêu dùng trực tuyến: nghiên cứu tìm hiểu vai trò của các nguồn thông tin và tác động điều tiết của kinh nghiệm mua sắm trực tuyếnHồ Trọng Nghĩa
2025Team effectiveness in a hybrid work environment among university students in Ho Chi Minh City: The moderating role of self-determination in the process of group workingTrần Ngọc Đăng Khoa
2024Towards green purchase intention: unraveling the impact of csr, customer green psychology, and collectivism under moderating effect perceived priceNgô Bảo Quỳnh
2025What Shapes User Trust in Customer Service AI-Chatbots: Assessing Ethical Considerations through FATAA Principles for Improved Satisfaction and Recommendation IntentionBùi Trần Mai Thy