Browsing by Author Đinh Tiên Minh


Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Showing results 2 to 14 of 14 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua thực phẩm chức năng của thế hệ Z tại TP.HCM: Nghiên cứu dựa trên quan hệ giữa trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp và văn hóa tẩy chay của thị trườngTrương Ngọc Tú Nguyên
2016Các yếu tố quyết định sự thu hút khách hàng mua sắm của các trung tâm thương mại truờng hợp thành phố Hồ Chí MinhĐinh Tiên Minh
2023Characteristic features and implication of ar app on developing purchase intention and marketing strategy driving digital transformation: A case study on generation Z consumers in Ho Chi Minh cityNguyễn Phương Hạnh
2023Does the metaverse education application platform have the potential to transform learning form in educational institutions in the future?Nguyễn Thị Thúy Linh
2023Hofstede’s culture dimensions affect impulse buying behavior in e-commerce and attitude of consumers after buyingLê Dương Hoàng Hữu
2023The impact of personality on information privacy-setting behavior when using social networking apps among generation Z in Ho Chi Minh CityPhan Hồng Loan
2023Investigation in the role of product description towards actual purchase behavior in cross-border e-commerce of Vietnamese customers of generation Y and Z: applying the hierarchy of effects modelTrương Quang Thuần
2023A new ethical purchasing behavior stage model: An application of 3 psychological – behavioral theories and exloratory analysis of ethical expectation’s effectNguyễn Trịnh Quỳnh Như
2023Ngành thời trang đưa công nghệ thực tế ảo và thực tế tăng cường tác động đến hành vi mua sắm như thế nào: trường hợp các bạn trẻ tại TP. Hồ Chí MinhHoàng Bảo Tâm
2023Non-fungible token (nft): millennials’ acceptance toward nft transactionTrần Thanh Thủy
2024Perceived hypocrisy, brand distance in luxury branding: multidimensional measurement to csr skepticismLê Thị Mỹ Tiên
Oct-2021Phân tích sự ảnh hưởng của đặc điểm video quảng cáo trực tuyến trên nền tảng Youtube lên sự bị xâm nhập của người xem dẫn đến hành động bấm bỏ qua hay xem tiếpĐinh Tiên Minh
2023Phân tích sự ảnh hưởng của đặc điểm video quảng cáo trực tuyến trên nền tảng youtube lên sự xâm nhập của người xem dẫn đến hành động bấm bỏ qua và xem tiếpTrần Cát Tường