What is UEH Digital Repository?
Among other resources, the UEH library has been building up our in-house collection. This contains publications taken by the UEH community through research activities with the purpose of archiving and preserving researchers’ intellectual property. It is home to the following research output types:
- Conference Papers
- Course Readings
- Dissertations
- International Publications
- JABES (2018 - present) and JED (1994 - 2017)
- Legal Documents
- Master’s Theses
- Open Educational Resources (OERs)
- Research Projects
The research outputs are protected by copyright and made available here for research and educational purposes. The author(s) retains copyright ownership for the items. Permission to reuse, publish, or reproduce the objects beyond the bounds of Vietnam Law No.36/2009/Q12 on Intellectual Property (Article 25, Sec. 1, Chapter 2) or other exemptions to the law must be obtained from the author(s).
Statistics
TOP Recently Added Items
Aspects of environmental management system affecting UEH students' pro-environmental behaviours and awareness
Determinants impacting young consumers purchasing behavioral intention on sustainable fashion: exploration in Ho Chi Minh City
Research on the influence of adaptive leadership behaviors on organizational commitment through organizational culture and job satisfaction among UEH University students in Ho Chi Minh City
The influence of greenwashing on green purchasing intentions in the electric motorbike sector: the mediating role of green brand trust and green word-of-mouth of GenZ
Exploring Gen Z consumers' digital ethics in the context of digital commerce in Vietnam and inspecting factors influencing their digitally ethical consumption behavior.
The impact of part-time work on the academic performance of accounting students at The University of Economics Ho Chi Minh City
Impact of social evils on alcohol beverage consumption in rural area of Vietnam
The moderating role of personality traits and perceived relevance on the relationship between bandwagon perception and brand engagement on Tiktok Shop among Zillennials in Ho Chi Minh City
Nghiên cứu các yếu tố tác động đến sự sẵn lòng sử dụng dịch vụ crowd shipping của khách hàng nội thành Thành phố Hồ Chí Minh
TOP 10 ITEMS
Giáo trình Luật kinh doanh
Giáo trình Kinh tế chính trị Mác - Lê Nin
Thống kê trong kinh tế và kinh doanh. Chương 1: Dữ liệu và thống kê
Giáo trình Triết học Mác - Lê Nin
Giáo trình Lịch sử Đảng cộng sản Việt Nam
Phân tích mối quan hệ chất lượng dịch vụ hành chính công và sự hài lòng của công dân: tiếp cận dịch vụ cấp giấy chứng nhận quyền sử dụng đất tại tỉnh Bình Định
Giáo trình Chủ nghĩa xã hội khoa học
Một số yếu tố ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng hồng sâm Cheong Kwanjang của người dân tại khu vực TP.HCM : Luận văn thạc sĩ
Văn bản pháp Luật cho môn Luật kinh doanh
Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua mỹ phẩm thuần chay của người tiêu dùng thế hệ Z