Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Hồ Trọng Nghĩa
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Date
Title
Author(s)
2012
Các yếu tố ảnh hưởng đến sự lựa chọn ngân hàng của khách hàng cá nhân
Hồ Trọng Nghĩa
2024
Factors affecting behavioural intentions to use ai-based chatbots in learning among university students in Ho Chi Minh City
Ngô Trần Kim Thoa
2024
The future of new remote work the case of companies in Ho Chi Minh City
Phạm Nguyễn Kiều Trang
2024
Green message framing about environment in marketing influences intention to use sustainable mobility
Đinh Thị Chiêu Thư
2021
Online shopping well-being as a consequence of shopping value, trust and impulse buying: a duality approach
Hồ Trọng Nghĩa
Oct-2018
Tạo dựng lòng tin cho người tiêu dùng trực tuyến: nghiên cứu tìm hiểu vai trò của các nguồn thông tin và tác động điều tiết của kinh nghiệm mua sắm trực tuyến
Hồ Trọng Nghĩa
2024
Towards green purchase intention: unraveling the impact of csr, customer green psychology, and collectivism under moderating effect perceived price
Ngô Bảo Quỳnh
Ask-us-now
Feedback
FAQ