Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Lê Nhật Hạnh
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 16 of 16
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Các kích thích trong quảng cáo trên Tiktok: Tiếp cận mô hình SOR
Dr. Trương Thị Hoàng Oanh
2024
The differential pathways linking team emotional intelligence to team performance
Huỳnh Thị Như Ý
2024
Exploring the Influence of Greenwashing on Gen Z's switching intentions and green brand associations in Ho Chi Minh City: Investigating the mediating role of brand hypocrisy and the moderating impact of Green Concern
Đỗ Thu Hà
Dec-2019
Hành vi công dân tổ chức của giảng viên đại học ở Việt Nam: vai trò của phong cách lãnh đạo chuyển dạng, cam kết về khía cạnh cảm xúc và sự vượt qua cái tôi
Hồ Xuân Hướng; Nguyễn Ngọc Đức; Lê Nhật Hạnh
2024
How does vicarious learning shape the impulse buying behavior in live- streaming shopping?
Nguyễn Thị Minh Tâm
2023
The impact of work from home on work stress due to Covid-19 and its direct effect on employee performance in Ho Chi Minh city: The moderating role of technology
Trần Thị Như Ý
Mar-2021
Kinh nghiệm quốc tế hóa giáo dục đại học của một số nước trên thế giới: bài học cho Việt Nam
Trần Mai Đông
Dec-2023
Mô hình chuỗi trung gian nối tiếp về tài sản thương hiệu điểm đến
Lê Nhật Hạnh
Dec-2017
Mối quan hệ giữa cảm xúc với điểm đến và chất lượng quan hệ trong kinh doanh du lịch: Trường hợp du khách nội địa ở Tp. Hồ Chí Minh
Lê Nhật Hạnh
2024
Nghiên cứu ảnh hưởng của trí tuệ cảm xúc của nhóm đến hiệu quả làm việc nhóm - vai trò trung gian của sự tin tưởng trong nhóm và sự gắn kết trong nhóm: trường hợp của các sinh viên ngành kế toán – kiểm toán trên địa bàn TP.HCM
Trần Thị Như Ý
Jan-2018
Nghiên cứu về cảm xúc tiêu cực và hành vi đối phó của khách hàng: trường hợp ngành kinh doanh dịch vụ nhà hàng
Lê Nhật Hạnh
2024
The perceived anthropomorphism of virtual influencers and its impact on willingness to pay more: the mediating role of cognitive and affective response
Vũ Phương Linh
2024
The positive and negative impacts of technology overload on gig workers’ task performance via challenge stressors and hindrancestressors: The case of gig workers in HCMC
Đinh Ngọc Hà
2023
Research on the effects of team emotional intelligence on team performance - the mediating role of team trust and team cohesion: the case of the economics students in HCMC
Trần Nguyễn Thành Công
Jan-2020
Vai trò của thực tế ảo trong quảng cáo du lịch: một cách tiếp cận từ mô hình SOR
Hồ Xuân Hướng
Jul-2019
Ý định quay trở lại của du khách quốc tế sau khi đến Việt Nam: vai trò của nguồn lực điểm đến và giá trị cảm nhận
Lê Nhật Hạnh
Ask-us-now
Feedback
FAQ