Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Lê Thị Cẩm Tiên
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
2024
Do Corporate Social Responsibility drive Sustainable Purchase Intention? An Empirical Study in Emerging Economy
Lê Thị Cẩm Tiên
2024
Harmony in Practice: Exploring the Interplay between Green Human Resources Management and Corporate Sustainable Performance through the Mediating Forces of Corporate Social Responsibility and Organizational Commitment
Ngô Thanh Trâm Anh
2024
Nghiên cứu sự tác động của hệ thống đề xuất trí tuệ nhân tạo (AI recommendation system) đến xu hướng sử dụng Tiktok: Bằng chứng thực nghiệm từ người dùng trên địa bàn Tp.HCM
Vương Tôn Đạt
2024
Nurturing employee happiness: Unveiling the crucial link between job dedication and organizational support for a flourishing workplace culture
Dương Đức Minh
2023
Tác động của các yếu tố tính cách đến năng lực sáng tạo của nhân viên thông qua sự hài lòng công việc: Nghiên cứu nhân viên trên địa bàn Thành Phố Hồ Chí Minh
Lê Thị Cẩm Tiên
2023
Thúc đẩy nhận thức trách nhiệm xã hội doanh nghiệp, mối quan tâm đến môi trường và kiến thức môi trường đến ý định mua hàng bền vững của người tiêu dùng: Vai trò trung gian của thái độ người tiêu dùng.
Lê Ngọc Phương Vi
Ask-us-now
Feedback
FAQ