Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Nguyễn Thị Trúc Linh
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 12 of 12
Issue Date
Title
Author(s)
2019
Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sở hữu và sử dụng thẻ tín dụng của khách hàng tại Ngân hàng TMCP Công thương Việt Nam trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh
Nguyễn Thị Trúc Linh
2024
The Effect of Virtual Fashion Influencers' Presence on Purchase Intention: A Moderated Mediation Model of Attractiveness
Nguyễn Thành Khôi
2024
Explaining resistance to system usage in the chatbot: a view of the dual- factor model
Vân Lê Duy Hoàng
2023
Factors affecting the decision to play Gamification. Thereby influencing the decision to use the MoMo E-wallet to make transactions for GenZ users
Hoàng Mai Anh
2013
Hoàn thiện hệ thống kiểm soát nội bộ tại Công ty Cổ phần Công nghiệp Vĩnh Tường
Nguyễn Thị Trúc Linh
2024
Influencing factors of onlien reviews: an empirical analysis of determinants of purchase intention and negative review diagnosticity on Shopee
Phan Thành Lợi
2023
Investigating the dual-route effects of influencer marketing on purchase intention: The case of TikTok Ads
Trần Tấn Phúc
2017
Mối quan hệ giữa rủi ro thanh khoản và rủi ro tín dụng tại các ngân hàng thương mại Việt Nam
Nguyễn Thị Trúc Linh
2024
Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến động lực làm việc của cán bộ công chức và người lao động làm công tác thống kê trên địa bàn tỉnh Đồng Tháp
Nguyễn Thị Trúc Linh
2021
Phân tích các nhân tố tác động đến quá trình khởi nghiệp thành công của cá nhân tại tỉnh An Giang, giai đoạn 2017 - 2020
Nguyễn Thị Trúc Linh
2024
Research on the impact of short-form video advertising on the purchase intention of Gen Z in Vietnam: the case of Instagram
Nguyễn Hồng Ngân
2024
Understanding the determinants of e‑wallet continuance usage intention in of Gen Z in Vietnam: A case study of Zalo Pay
Võ Ngọc Bảo Trân
Ask-us-now
Feedback
FAQ