Browsing by Author Nguyễn Thị Trúc Linh

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Các nhân tố ảnh hưởng đến quyết định sở hữu và sử dụng thẻ tín dụng của khách hàng tại Ngân hàng TMCP Công thương Việt Nam trên địa bàn Thành phố Hồ Chí MinhNguyễn Thị Trúc Linh
2024The Effect of Virtual Fashion Influencers' Presence on Purchase Intention: A Moderated Mediation Model of AttractivenessNguyễn Thành Khôi
2024Explaining resistance to system usage in the chatbot: a view of the dual- factor modelVân Lê Duy Hoàng
2023Factors affecting the decision to play Gamification. Thereby influencing the decision to use the MoMo E-wallet to make transactions for GenZ usersHoàng Mai Anh
2013Hoàn thiện hệ thống kiểm soát nội bộ tại Công ty Cổ phần Công nghiệp Vĩnh TườngNguyễn Thị Trúc Linh
2024Influencing factors of onlien reviews: an empirical analysis of determinants of purchase intention and negative review diagnosticity on ShopeePhan Thành Lợi
2023Investigating the dual-route effects of influencer marketing on purchase intention: The case of TikTok AdsTrần Tấn Phúc
2017Mối quan hệ giữa rủi ro thanh khoản và rủi ro tín dụng tại các ngân hàng thương mại Việt NamNguyễn Thị Trúc Linh
2024Nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến động lực làm việc của cán bộ công chức và người lao động làm công tác thống kê trên địa bàn tỉnh Đồng ThápNguyễn Thị Trúc Linh
2021Phân tích các nhân tố tác động đến quá trình khởi nghiệp thành công của cá nhân tại tỉnh An Giang, giai đoạn 2017 - 2020Nguyễn Thị Trúc Linh
2024Research on the impact of short-form video advertising on the purchase intention of Gen Z in Vietnam: the case of InstagramNguyễn Hồng Ngân
2024Understanding the determinants of e‑wallet continuance usage intention in of Gen Z in Vietnam: A case study of Zalo PayVõ Ngọc Bảo Trân