Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Nguyễn Thanh Ngân
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
2024
Exploring gen Z consumers' buying intentions in live streaming: assessing the impact of review, value similarity, interactivity, entertainment, social presence and trust
Lê Ngọc Trâm
2024
Investigating consumers’ resistant reactions to ai-based content recommendation on short-video platforms: A study of greedy and bias recommendations
Ngô Thị Quỳnh Như
2024
Investigating the influence of sustainability marketing approaches on the responsible sustainable consumption behavior of gen z with a focus on green products: exploring the mediating role of brand image, brand trust and brand equity
Nguyễn Thanh Ngân
2024
Mối quan hệ giữa kháng cự sự thay đổi và ý định nghỉ việc đối với các nhân viên thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thành phố Hồ Chí Minh: Vai trò trung gian của sự hài lòng trong công việc, động lực và kết quả làm việc
Nguyễn Thị Thanh Trúc
2024
Nghiên cứu về các yếu tố tác động đến ý định sử dụng xe máy điện trong giao hàng chặng cuối của các đơn vị vận chuyển tại TP.HCM thông qua người giao hàng
Phạm Thái Ngân
2024
Understanding the perceptions of AI-based content recommendations and enhancing customer engagement on short video platforms: the mediating role of perceived values, self-congruence and empathy
Cao Vũ Uyên Phi
Ask-us-now
Feedback
FAQ