Browsing by Author Nguyễn Trung Tiến

Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Các kích thích trong quảng cáo trên Tiktok: Tiếp cận mô hình SORTrương Thị Hoàng Oanh
2025Electronic word-of-mouth (Ewom): The further understanding its impact on Gen Z’s online purchase intention on social platforms in the Mekong DeltaVõ Lê Khôi Nguyên
2025Factors affecting the decision to purchase ocop products of young consumers in the Mekong Delta regionNguyễn Đình Bảo Duy
2025Factors influencing the intention to continue using qr code-based mobile payment: An empirical study on generation Z in the mekong delta regionPhan Hữu Lực
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm trực tuyến của sinh viên các trường đại học tại tỉnh Vĩnh LongHuỳnh Thanh Huy
2022Phân tích ảnh hưởng của xâm nhập mặn đến thu nhập từ trồng trọt của nông hộ tỉnh Vĩnh LongTrương Huỳnh Anh
2025Research on factors affecting green consumption behavior of university students in Vinh Long CityPhùng Thị Thanh Nguyệt
2023Research on factors affecting the decision to apply e-commerce of agricultural production households in Dong Thap provinceTrần Lương Chúc Nhi
2025Research the factors affecting generation Z'S entrepreneurial intention on digital platforms in the Mekong deltaHuỳnh Bảo Trân
2025Researching the impact of social media marketing on purchasing decisions of young consumers in Ho Chi Minh CityLê Hiền Lan Thuyên
2025Study on factors affecting the online cosmetic buying behavior of students of Can Tho City UniversitiesTrần Thị Thanh Thảo