Browsing by Author Nguyễn Trung Tiến

Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Các kích thích trong quảng cáo trên Tiktok: Tiếp cận mô hình SORDr. Trương Thị Hoàng Oanh
2024The impact of social network on purchase decision: Empirical study of generation Z in the Mekong DeltaLưu Nguyễn Trà My
2024Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng hiệu quả làm việc nhóm của sinh viên Đại học Kinh Tế Tp. Hồ Chí Minh- phân hiệu Vĩnh LongNguyễn Thị Thu Ngân
2023Nghiên cứu các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sắm trực tuyến của sinh viên các trường đại học tại tỉnh Vĩnh LongHuỳnh Thanh Huy
2024Research of factors influencing the decisions to use online payments of generation z in the Mekong DeltaTô Khánh Duy
2024Research On Factors Affecting International Tourists Satisfaction With Tourism Service Quality Of Can Tho City After The Covid-19 PandemicChâu Nguyễn Gia Hân
2024Research on factors affecting international tourists satisfaction with tourism service quality of Can Tho City after the Covid-19 pandemicChâu Nguyễn Gia Hân
2023Research on factors affecting the decision to apply e-commerce of agricultural production households in Dong Thap provinceTrần Lương Chúc Nhi
2024Research on the effect of brand ambassador on the purchase intention of Generation Z in Mekong DeltaNguyễn Đình Bảo Duy
2024Researching the influence of tiktok video advertising on generation z’s purchase intention in the Mekong deltaLương Duy Bảo Ngọc
2023Studying on factors affecting the satisfaction of online shopping service quality of generation Z in the Mekong DeltaTrần Chí Linh