Skip navigation
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
Change password
SMART LIBRARY
MENU
Login
My DSpace
Receive email
updates
Edit Account details
×
HOME
RESEARCH OUTPUTS
SCHOLAR PROFILES
ETD SUBMISSION
ABOUT
HELP
Browsing by Author
Trương Hồng Ngọc
Enter a last name
Or, select a letter below to browse by last name
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 6 of 6
Issue Date
Title
Author(s)
2023
Can Gamification motivate the use of e-banking / e-wallet on gen Z? Effect of rewards?
Đặng Thị Trúc Mai
2024
Enhancing and integrating technology in inventory management and stock control processes for retail businesses in District 8 Ho Chi Minh City
Nguyễn Lê Lan Phương
2024
Factors Affecting The Purchase Intention Through Tiktok Shop Of Generation Z
Tô Quốc Đồng
2024
Impact of industry 4.0 supply chain on consumer willingness to buy: evidence from local food consumption of students in Ho Chi Minh City
Đặng Ngọc Minh Hiếu
2023
Nghiên cứu về nhu cầu và tình trạng sử dụng xe Buýt hiện nay của sinh viên tại Tp. Hồ Chí Minh
Nguyễn Thị Hồng Đào
2024
Tác Động Của “Gamification” Lên Thái Độ Của Người Tiêu Dùng Trong Ý Định Tiếp Tục Sử Dụng Và Tương Tác Truyền Miệng Trên Nền Tảng Thương Mại Điện Tử Trên Địa Bàn Tp.Hcm
Trương Đỗ Linh Xuân
Ask-us-now
Feedback
FAQ