Browsing by Author Trần Mai Đông

Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Application of utaut 2 model for purchase decision making on momo's mobile payment towards university student: The context of university of economics Ho Chi Minh cityTào Giáng My
2023Ảnh hưởng của chương trình tiếp thị liên kết (Affiliate Marketing) Shopee đến ý định mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trẻ tại TP.HCM.Trần Khánh Hạ
2024The effect of psychological ownership on customer behaviors in music streaming service contextNguyễn Dạ Trúc Quyên
2023The effects of green marketing on consumer satisfaction in Ho Chi Minh City: Cocoon practiceDương Phạm Đình Quyên
2024Greenwashing and the modern consumer: A deep dive into behavioral responsesPhan Thị Ngọc Hạnh
2023Immersive experience, customer satisfaction and customer attitude towards metaverse in retail industry: Department storesPhạm Hồng Ân
2024Investigating consumers’impulsive purchase behavior driven by the impact of scarcity on fomo and competitive arousal during online flash saleNguyễn Uyên Vy
2024Investigating the relationships between narrative transportation, consumer brand experience, love and loyalty in storytelling advertising, a study among the young generation in Ho Chi Minh City, VietnamVõ Nguyễn Mỹ Uyên
Sep-2020Khai phá mối quan hệ trao đổi lãnh đạo – nhân viên đến sự chia sẻ kiến thức và sự mâu thuẫn quan hệ với đồng nghiệpTrần Mai Đông
Mar-2021Kinh nghiệm quốc tế hóa giáo dục đại học của một số nước trên thế giới: bài học cho Việt NamTrần Mai Đông
2024KOLs’ Perceived Persuasiveness: Consumer Impulse Buying Behavior On KOLs’ TikTok Live Streaming CommerceTạ Kim Phúc