Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/42911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần Đăng Khoa-
dc.contributor.authorNguyễn Mạnh Tuấn-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:42:55Z-
dc.date.available2016-12-15T09:42:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherBarcode: K50007077-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/42911-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1018434~S8-
dc.description.abstractCơ sở lý luận ; Một số yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua dược phẩm trực tuyến - Trường hợp nghiên cứu ở Việt Nam-
dc.format.medium70 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectEcommerce-
dc.subjectThương mại điện tử-
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua dược phẩm trực tuyến - Trường hợp nghiên cứu ở Việt Nam-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.834-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanhen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1Vietnamese-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.