Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Tấn Hoàng-
dc.contributor.authorNguyễn Thị Ngân Hà-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:43:07Z-
dc.date.available2016-12-15T09:43:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherBarcode: K50004894-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43001-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1015847~S8-
dc.description.abstractTổng quan ; Phương pháp nghiên cứu và dữ liệu; Kết quả nghiên cứu-
dc.format.medium50 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectDịch vụ khách hàng-
dc.subjectHành vi người tiêu dùng-
dc.subjectNgân hàng-
dc.subjectBanking-
dc.titleCác yếu tố tác động đến hành vi cho vay của các ngân hàng thương mại Việt Nam-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC332.1753-
ueh.specialityFinance - Banking = Tài chính - Ngân hàngen_US
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.