Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43239
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Đông Phong-
dc.contributor.authorLê Thị Lan Hương-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:43:35Z-
dc.date.available2016-12-15T09:43:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherBarcode: K50002256-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43239-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1012090~S8-
dc.description.abstractThực trạng chiến lược Marketing cho dịch vụ giá trị gia tăng của Viettel Cambodia-
dc.format.medium85 tr.-
dc.language.isovie-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectMarketing-
dc.subjectViễn thông-
dc.subjectDịch vụ giá trị gia tăng-
dc.subjectChiến lược-
dc.titleChiến lược Marketing cho dịch vụ giá trị gia tăng của Viettel Cambodia-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.8-
ueh.specialityThương mại-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextreserved-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.