Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Đông Phong-
dc.contributor.authorChung Thị Minh Thu-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:43:39Z-
dc.date.available2016-12-15T09:43:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.otherBarcode: 500016093-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43278-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1008964~S8-
dc.format.medium84 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.subjectCông ty viễn thông-
dc.titleChiến lược phát triển dịch vụ quảng cáo trực tuyến của công ty cổ phần viễn thông FPT đến năm 2010-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC659.13-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.languageiso639-1Vietnamese-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.