Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43972
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần Văn Chánh
dc.contributor.authorNgô Thị Thu Hiền
dc.date.accessioned2016-12-15T09:46:00Z-
dc.date.available2016-12-15T09:46:00Z-
dc.date.issued2002
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/43972-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 5.02.05
dc.description.abstractCơ sở lý luận: Lý luận chung về chiến lược Marketing; Phân tích thực trạng thị trường vận tải hàng khôngViệt Nam.
dc.format.medium53 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectMarketing
dc.subjectQuản trị chiến lược
dc.titleĐịnh Hướng Chiến Lược Marketing của VietNamAirlines đến Năm 2010 : Luận văn thạc sĩ
dc.typeMaster's Theses
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.