Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Đông Phong-
dc.contributor.authorLê Thị Thanh Hường-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:46:15Z-
dc.date.available2016-12-15T09:46:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.otherBarcode: K50004737-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44103-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1015690~S8-
dc.description.abstractThực trạng và giải pháp đo lường các nhân tố chính tác động đến giá trị thương hiệu trường đại học tại TPHCM-
dc.format.medium68 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectGiáo dục đại học-
dc.subjectThương hiệuen_US
dc.titleĐo lường các nhân tố chính tác động đến giá trị thương hiệu trường đại học tại TPHCM-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC378.1-
ueh.specialityThương mạien_US
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.