Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần Đăng Khoa-
dc.contributor.authorNguyễn Thành Nam-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:46:15Z-
dc.date.available2016-12-15T09:46:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherBarcode: K50008063-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44106-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1020042~S8-
dc.description.abstractCơ sở lý luận ; Đo lường các thành phần ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu cà phê mang đi Cappuccino-
dc.format.medium60 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBrand management-
dc.subjectQuản trị thương hiệu-
dc.subjectKế hoạch đầu tư-
dc.subjectInvestment planning-
dc.titleĐo lường các thành phần ảnh hưởng đến giá trị thương hiệu cà phê mang đi Cappuccino-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.827-
ueh.specialityDevelopment Economics = Kinh tế phát triển-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.