Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTran Ha Minh Quan-
dc.contributor.authorPham Thanh Long-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:46:36Z-
dc.date.available2016-12-15T09:46:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherBarcode: K50002371-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44302-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1012295~S8-
dc.description.abstractẢnh hưởng của các rào cản chuyển đổi tiêu cực và tích cực đến sự hài lòng của khách hàng và giữ chân khách hàng: Một nghiên cứu người sử dụng dịch vụ di động tại Việt Nam-
dc.format.medium49 p.-
dc.language.isoEnglish-
dc.publisherUniversity of Economics Ho Chi Minh City-
dc.subjectViễn thông-
dc.subjectHài lòng của khách hàng-
dc.subjectĐiện thoại di động-
dc.titleEffects of negative and positive switching barriers to customer satisfaction and customer retention: A study of mobile service users in Vietnam-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC384.65-
ueh.specialityBusiness Administration-
item.languageiso639-1English-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.