Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTran Ha Minh Quan-
dc.contributor.authorNguyen Thi Xuan Hang-
dc.date.accessioned2016-12-15T09:46:46Z-
dc.date.available2016-12-15T09:46:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherBarcode: K50002580-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44384-
dc.identifier.urihttp://opac.ueh.edu.vn/record=b1012734~S8-
dc.description.abstractCác yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng: Nghiên cứu trường hợp của người sử dụng internet ở thành phố Hồ Chí Minh-
dc.format.medium77 p.-
dc.language.isoEnglish-
dc.publisherUniversity of Economics Ho Chi Minh City-
dc.subjectQuản trị tiếp thị-
dc.subjectViễn thông-
dc.subjectLòng trung thành của khách hàng-
dc.subjectInternet-
dc.titleFactors influencing customer loyalty: A case study of internet users in Ho Chi Minh city-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.834-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.languageiso639-1English-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.