Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Huỳnh Phước
dc.contributor.authorMai Quốc Nam
dc.date.accessioned2016-12-15T10:00:57Z-
dc.date.available2016-12-15T10:00:57Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherBarcode: 1000101056
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44783-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh (Hướng nghiên cứu) - Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2016
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2016
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractGiải pháp hoàn thiện hoạt động Marketing tại Tập Đoàn Khải Toàn.
dc.format.medium65 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectCoporations
dc.subjectMarketing
dc.subjectTập đoàn
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động Marketing tại Tập Đoàn Khải Toàn
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC338.740688
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.