Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgô Công Thành
dc.contributor.authorLê Đại Phú
dc.date.accessioned2016-12-15T10:01:03Z-
dc.date.available2016-12-15T10:01:03Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherBarcode: K50006712
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44833-
dc.descriptionThương mại. Mã số: 60.34.01.21
dc.descriptionCommercial business
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP.HCM, 2014
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendixes
dc.description.abstractCơ sở lý thuyết về online marketing. Thực trạng online marketing tại Việt Nam. Giải pháp hoàn thiện online marketing cho dòng sản phẩm trò chơi trực tuyến tại thị trường Việt Nam
dc.format.medium75 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectOnline marketing
dc.subjectTiếp thị trực tuyến
dc.titleGiải pháp hoàn thiện online marketing cho dòng sản phẩm trò chơi trực tuyến tại thị trường Việt Nam
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.872
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.