Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Văn Tân
dc.contributor.authorNguyễn Đình Tuấn
dc.date.accessioned2016-12-15T10:01:11Z-
dc.date.available2016-12-15T10:01:11Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherBarcode: K50005213
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44903-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60340102
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2013
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2013
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendixes
dc.description.abstractCơ sở lý thuyết về marketing và chính sách marketing. Thực trạng và giải pháp marketing cho nhãn hàng Lacvert Essance của Công ty Trách nhiệm hữu hạn Mỹ phẩm LG - Vina
dc.format.medium78 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectMarketing
dc.subjectTiếp thị
dc.titleGiải pháp marketing cho nhãn hàng Lacvert Essance của Công ty Trách nhiệm hữu hạn Mỹ phẩm LG - Vina
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.8
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.