Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHuỳnh Thanh Tú
dc.contributor.authorTrần Quốc Thảo
dc.date.accessioned2016-12-15T10:01:20Z-
dc.date.available2016-12-15T10:01:20Z-
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherBarcode: K50006461
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/44992-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản tri kinh doanh. Mã số: 60.34.05
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractCơ sở lý luận của đề tài. Một số giải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ bảo hành của Công ty Điện tử Samsung tại TPHCM
dc.format.medium83 Tr. + 36 Tr. Phụ lục
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectDịch vụ bảo hành
dc.subjectWarranty service
dc.titleGiải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ bảo hành của Công ty Điện tử Samsung tại TP. HCM
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.834
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.