Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/45759
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPhước Minh Hiệp
dc.contributor.authorNguyễn Thị Bích Chung
dc.date.accessioned2016-12-15T10:02:38Z-
dc.date.available2016-12-15T10:02:38Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherBarcode: K50007732
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb0 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/45759-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2015
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2015
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractCơ sở lý luận, thực trạng, đề xuất một số giải pháp phát triển thương hiệu băng vệ sinh Diana tại thị trường Việt Nam giai đoạn 2015 - 2020
dc.format.medium67 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBrand
dc.subjectThương hiệu
dc.titleGiải pháp phát triển thương hiệu băng vệ sinh Diana tại thị trường Việt Nam giai đoạn 2015 - 2020
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.827
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.