Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi Anh Ly
dc.date.accessioned2016-12-15T10:03:18Z-
dc.date.available2016-12-15T10:03:18Z-
dc.date.issued2008
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46162-
dc.description.abstractCơ sở lý luận. Phân tích và đánh giá chiến lược marketing sản phẩm dưỡng da mặt nhãn hiệu NIVEA. Chiến lược marketing sản phẩm dưỡng da mặt NIVEA ở thị trường Việt Nam giai đoạn 2008-2012..
dc.format.medium79 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectMarketing chiến lược
dc.titleHoàn thiện chiến lược marketing sản phẩm kem dưỡng da mặt Nivea
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.8
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1vi-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.