Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTrần Đăng Khoa
dc.contributor.authorLê Trung Hiếu
dc.date.accessioned2016-12-15T10:03:55Z-
dc.date.available2016-12-15T10:03:55Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherBarcode: K50008395
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46524-
dc.descriptionBusiness Administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh (hướng nghề nghiệp). Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2015
dc.descriptionThesis ( Master's) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2015
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractThực trạng và giải pháp hoàn thiện hoạt động kênh phân phối Công ty TNHH MTV Mây Vàng đến năm 2020
dc.format.medium73 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectKênh tiếp thị
dc.subjectMarketing channels
dc.titleHoàn thiện hoạt động kênh phân phối Công ty TNHH MTV Mây Vàng đến năm 2020
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.87
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.