Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNgô Quang Huân
dc.contributor.authorTô Thanh Tâm
dc.date.accessioned2016-12-15T10:03:58Z-
dc.date.available2016-12-15T10:03:58Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherBarcode: K50006984
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46546-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2014
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractCơ sở lý thuyết về marketing dịch vụ. Thực trạng hoạt động marketing tại siêu thị Lê Thành. Giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing tại siêu thị Lê Thành
dc.format.medium68 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectMarketing
dc.subjectSiêu thị
dc.subjectSupper market
dc.subjectTiếp thị
dc.titleHoàn thiện hoạt động marketing tại siêu thị Lê Thành
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC381.148068
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.