Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê Văn Hiền
dc.contributor.authorLương Thế Đạt
dc.date.accessioned2016-12-15T10:03:58Z-
dc.date.available2016-12-15T10:03:58Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherBarcode: K50007861
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46549-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.02.01
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2015
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2015
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractThực trạng và giải pháp nhằm hoàn thiện hoạt động marketing trực tuyến tại Công ty Cổ phần Thương mại Nguyễn Kim
dc.format.medium81 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectOnline marketing
dc.subjectTiếp thị trực tuyến
dc.titleHoàn thiện hoạt động marketing trực tuyến tại Công ty Cổ phần Thương mại Nguyễn Kim
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.872
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.