Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyen Thi Mai Trang-
dc.contributor.authorDo Thi Thuong-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:04:31Z-
dc.date.available2016-12-15T10:04:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherBarcode: K50008544-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/46845-
dc.descriptionBusiness Administration = Quản trị kinh do-
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendixes-
dc.description.abstractThực trạng và giải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng: Giải pháp cho trường hợp của chi nhánh HDBank Vũng Tàu-
dc.format.medium57 p.-
dc.language.isoen-
dc.publisherUniversity of Economics Ho Chi Minh City-
dc.subjectBanking services-
dc.subjectDịch vụ ngân hàng-
dc.subjectHài lòng khách hàng-
dc.subjectSatisfied customers-
dc.subjectNgân hàng-
dc.subjectBanking-
dc.titleImproving service quality, customer satisfaction and loyalty: solutions to the case of HD bank Vung Tau branch-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC332.17-
item.fulltextFull texts-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1en-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.