Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLê Thanh Hà
dc.contributor.authorNguyễn Thành Trung
dc.date.accessioned2016-12-15T10:06:06Z-
dc.date.available2016-12-15T10:06:06Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.otherBarcode: K50004004
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47590-
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.05
dc.description.abstractCơ sở lý luận và giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing cho công ty TNHH gia hồi đến năm 2020
dc.format.medium79 Tr. + Phụ lục
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectNgành may--Tiếp thị
dc.titleMột số giải pháp hoàn thiện hoạt động marketing cho công ty TNHH Gia Hồi đến năm 2020 : Luận văn thạc sĩ
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.8
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.