Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Quốc Tế
dc.contributor.authorNguyễn Hữu Phú Thiện
dc.date.accessioned2016-12-15T10:06:11Z-
dc.date.available2016-12-15T10:06:11Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherBarcode: K50006994
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47632-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2014
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractCơ sở lý luận về marketing online. Thực trạng và giải pháp hoàn thiện marketing online tại Công ty Vietsun Travel
dc.format.medium86 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectNgành du lịch
dc.subjectTiếp thị trực tuyến
dc.subjectTourism
dc.titleMột số giải pháp hoàn thiện marketing online tại công ty Vietsun Travel
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC338.4791069
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.