Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47796
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBảo Trung
dc.contributor.authorĐoàn Thị Yến Linh
dc.date.accessioned2016-12-15T10:06:27Z-
dc.date.available2016-12-15T10:06:27Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherBarcode: K50006829
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/47796-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendixes
dc.description.abstractLý thuyết ; Tổng quan ; Một số giải pháp nâng cao kiến thức thương hiệu Hura của công ty cổ phần bánh kẹo Bibica
dc.format.medium59 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBánh kẹo
dc.subjectConfectionary
dc.subjectThương hiệu
dc.subjectTrademark
dc.titleMột số giải pháp nâng cao kiến thức thương hiệu Hura của công ty cổ phần bánh kẹo Bibica
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.827
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.