Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/48134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Thị Mai Trang
dc.contributor.authorNguyễn Hữu Thái Bình
dc.date.accessioned2016-12-15T10:07:03Z-
dc.date.available2016-12-15T10:07:03Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherBarcode: K50006176
dc.identifier.otherRG_2 #2 eb1 i5
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/48134-
dc.descriptionBusiness administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh. Mã số: 60.34.05
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2014
dc.descriptionThesis (Master’s) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2014
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.format.medium49 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBrand
dc.subjectComputer
dc.subjectConsumer behavior
dc.subjectHành vi người tiêu dùng
dc.subjectMáy tính
dc.subjectThương hiệu
dc.titleMọt số yếu tố của thương hiệu ảnh hưởng đến lòng trung thành của người tiêu dùng trường hợp máy tính bảng tại Việt Nam : luận văn thạc sĩ
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.827
item.openairetypeMaster's Theses-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.