Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/49536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHồ Tiến Dũng
dc.contributor.authorNguyễn Quốc Việt
dc.date.accessioned2016-12-15T10:09:29Z-
dc.date.available2016-12-15T10:09:29Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherBarcode: K50008413
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/49536-
dc.descriptionBusiness Administration
dc.descriptionQuản trị kinh doanh (hướng nghiên cứu). Mã số: 60.34.01.02
dc.descriptionLuận văn thạc sĩ -- Trường Đại học Kinh tế TP. HCM, 2016
dc.descriptionThesis ( Master's) -- University of Economics Ho Chi Minh City, 2016
dc.descriptionGồm tài liệu tham khảo và phụ lục
dc.descriptionIncludes bibliographical references and appendix
dc.description.abstractCơ sở lý luận . Những nhân tố tác động đến quyết định mua cà phê bột Trung Nguyên tại TPHCM /
dc.format.medium67 Tr.
dc.language.isovie
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectConsumer behavior
dc.subjectHành vi tiêu dùng
dc.titleNhững nhân tố tác động đến quyết định mua cà phê bột Trung Nguyên tại TPHCM
dc.typeMaster's Theses
dc.subject.DDC658.8342
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.