Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/50081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Thanh Phong-
dc.contributor.authorNguyễn Thành Luân-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:10:26Z-
dc.date.available2016-12-15T10:10:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherBarcode: K50007024-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/50081-
dc.description.abstractCơ sở lý luận về dịch vụ ngân hàng bán lẻ. Thực trạng và giải pháp phát triển dịch vụ ngân hàng bán lẻ tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Công thương Việt Nam-
dc.format.medium84 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBanking-
dc.subjectCustomer services-
dc.subjectDịch vụ khách hàng-
dc.subjectNgân hàng-
dc.titlePhát triển dịch vụ ngân hàng bán lẻ tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Công thương Việt Nam-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC332.178-
ueh.specialityFinance - Banking = Tài chính - Ngân hàng-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.languageiso639-1Vietnamese-
item.grantfulltextreserved-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeMaster's Theses-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.