Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/50211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNguyễn Đông Phong-
dc.contributor.authorVũ Thị Huyền Trang-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:10:39Z-
dc.date.available2016-12-15T10:10:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherBarcode: K50006852-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/50211-
dc.identifier.urihttps://opac.ueh.edu.vn/record=b1018163~S8-
dc.description.abstractCơ sở lý thuyết và mô hình nghiên cứu; Thiết kế nghiên cứu; Phân tích kết quả khảo sát; Kết quả và khuyến nghị-
dc.format.medium60 tr.-
dc.language.isoVietnamese-
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Tp. Hồ Chí Minh-
dc.subjectBanking-
dc.subjectNgân hàng-
dc.subjectThương hiệu-
dc.subjectTrademark-
dc.titleCác nhân tố tác động đến giá trị thương hiệu ngân hàng tại TPHCM-
dc.typeMaster's Theses-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanhen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextreserved-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextFull texts-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.languageiso639-1Vietnamese-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.