Advanced
Please use this identifier to cite or link to this item: https://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/51488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTran Ha Minh Quan-
dc.contributor.authorNguyen Minh Hau-
dc.date.accessioned2016-12-15T10:12:53Z-
dc.date.available2016-12-15T10:12:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherBarcode: K50002585-
dc.identifier.urihttp://digital.lib.ueh.edu.vn/handle/UEH/51488-
dc.identifier.urihttp://opac.ueh.edu.vn/record=b1012733~S1-
dc.description.abstractTác động của sự hài lòng của khách hàng, chất lượng dịch vụ, và hình ảnh thương hiệu trên lòng trung thành của khách hàng đối với các nhà hàng của các làng du lịch tại thành phố Hồ Chí Minh-
dc.format.medium88 p.-
dc.language.isoEnglish-
dc.publisherUniversity of Economics Ho Chi Minh City-
dc.subjectQuản trị tiếp thị-
dc.subjectHài lòng của khách hàng-
dc.titleThe impact of customer satisfaction, service quality and brand image on customer loyalty towards the restaurants of the tourist village in Ho Chi Minh City-
dc.typeMaster's Theses-
dc.subject.DDC658.834-
ueh.specialityBusiness Administration = Quản trị kinh doanh-
item.languageiso639-1English-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextreserved-
item.openairetypeMaster's Theses-
item.fulltextFull texts-
Appears in Collections:MASTER'S THESES
Files in This Item:

File

Description

Size

Format

Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.